Gegantons de Caldes de Malavella (Suc de Bruc i Malavella)
Caldes de Malavella
Autor/a foto: Raquel Pujol
Termes i condicions: L'usuari/a serà lliure de poder utilitzar les dades que proporciona GegantCat que necessiti. Respecta citant les fonts de procedència: @gegantcat i www.gegantcat.com
Informació dels gegants
Noms Suc de Bruc i Malavella
Mesures Suc de Bruc: 1.85m i Malavella: 2.85m
Any Suc de Bruc: 2015. Malavella: 2010
Constructor Suc de Bruc: Àngel Rigall i Tavi Algueró d'Olot. Malavella: Felip Martí i Cristina de Navata.
Entitat Colla Gegantera de Caldes de Malavella
Més informació
En Suc de Bruc és un personatge de "La llegenda de La Malavella". És un geperut que està al servei de La Malavella i s'encarrega, de nit, de segrestar els infants del poble i cuinar els seus cors per a la bruixa.
La Malavella és una senyora feudal molt dolenta i a l'Edat Mitjana la consideraven una bruixa. És la dolenta de "La llegenda de La Malavella": és qui fa un pacte amb el diable i es menja els cors dels infants per mantenir-se jove i tenir poder sobre el poble. El poble se salva gràcies a un noi, en Maurici.
Autor/a text: Raquel Pujol